Vacanta ski

Cateva imagini din vacanta de ski din Ischgl. S-a dovedit destul de complicat sa urc la peste 2500 metri altitudine cu camera mea foto asa ca am preferat sa folosesc telefonul mobil iar unele fotografii chiar au iesit binešŸ™‚

Galeria 1

Galeria 2

Si cateva imagini din Salzbug, in drum spre Ischgl.
Galeria 3

One response to “Vacanta ski

  1. Am fost recent in Austria si mi-a placut foarte mult. Totul este organizat, curat si pus la punct. Totusi o vacanta intr-o tara latina ma atrage ma mult din cauza ca este mai vesela si plina de energie. Am scris si un articol detaliat despre experienta mea in Austria (cazare, preturi, obiective, atmosferta, etc):
    http://roxandrei.ro/calatorii/vacanta-in-austria/
    Voi reveni in acesta tara in vacanta de iarna pentru schi.

Leave a Reply

