The Saxon Legacy

Am petrecut un weekend prelungit in zona Sighisoara – Medias – Sibiu pentru a vizita bisericile fortificate, “The Saxon Legacy”. The Saxon Legacy my ass. Nu ma intelegeti gresit, ce au lasat oamenii acestia in urma merita tot respectul nostru, un patrimoniu de nepretuit, ce au facut romanii cu ele si cum sunt pastrate, ei bine asta e o alta poveste. In acest moment cele mai multe dintre acestea sunt intr-o stare avansata de degradare (am intalnit doar doua unde se lucra la restaurare). In rest multa necunoastere, multa ignoranta si nepasare. Este a doua oara cand incerc sa vizitez aceste biserici, prima oara acum aproximativ 10 ani in urma. Diferenta, daca atunci nu am reusit de vizitez datorita faptului ca nu am gasit un localnic care sa ma indrume catre ele, acum nu am gasit pe cineva sa le deschida! Asa ca cele mai multe fotografii sunt facute in exterior.
Enjoy:

Valchid

Copsa Mare

Biertan

Alma Vii

Mosna

Apold

Am mai vazut: Valea Viilor, Axinte Sever, Bradeni, Movile, Iacobeni, Dealu Frumos, Ciuncu.

Plus Sighisoara

Leave a Reply

