Webstock 2009

Am fost vineri la webstock. M-am dus in special pentru sesiunea de mobile. Discutii destul de monotone, auditoriu lipsit de cunostinte elementare despre industrie si potentialul acesteia. Iar prezentarile au avut un caracter destul de general. Parca ma invatau “cum sa folosesc apa calda”! Dar poate eram doar eu in situatia aceasta, cine stie? Sala plina insa, ceea ce arata interesul pentru aceasta industrie si ceea ce se poate face si aici in Romania. Mie imi convine. Daca ai ceva idei in domeniu, ceva experienta, clar trebuie sa faci un pas in afara. Vezi postul meu anterior aici.
Una dintre prezentari, cea sustinuta de catre Dragos Stanca o gasiti ma jos. Daca le gasesc si pe celelalte, revin.

Leave a Reply

